torsdag 17 maj 2012

Lilla snigeln Olle ;)

Allvarligt!!! Vad ÄR det här för mastordont-snigel?? Nog för att ja sett stora sniglar förut, men då brukar de ju inte ha något "hus".. alltså skal... ? Shiit, vart ju nästan rädd.. haha.. den ser inte lika maffig ut på bilden som i verkligheten.. men WOW! Inte varje dag man blir fett imponerad av en snigel inte ;) Någon som vet vad de är för någon sort? Och nån som kan förklara hur ja kan ha levt i snart 30 år, varit kung av skogen o aldrig sett en förr? ;)

Idag känner jag mig fortfarande sådär jobbigt hängig, med en feber som stiger upp o ner.. o med ett huvud som bara bultar o spränger.. blir galen snart!!! *morr* Att de inte bara kan ge sig!! Men tog mig ändå ut på lite äventyr med lille-man idag.. va precis lika skönt ute idag som igår... :)

Idag är de alltså 17 maj, norges nationaldag.. men de är oxå pappas 50- års dag :) Så i morgon blir de party hos pappa! Ska bli riktigt kul, alla mina syskon på pappas sida kommer oxå, och de är inte så ofta vi ses.. så de ser ja verkligen fram emot.. Tyvärr jobbar Thomas kväll och kan inte följa med.. de tyckte ja allt var tråkigt :/ Hade allt varit kul att ha haft med sig en dejt ;) 

Nu ska ja sätta mig o plugga lite bonniers... har blivit lite dåligt med det på sistonne.. o ska ja klara mitt mål med att få körkortet då ja satte mitt datum så måste ja nog sätta fart nu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar