onsdag 13 juni 2012

Att bli rökfri...

...är då verkligen inte det lättaste!! MEN... jag har nu varit RÖKFRI I 12 DAGAR!! :) Så här stolt har ja nog aldrig varit över mig själv! ;)
 Och med en känsla av självdisciplin kommer en känsla av lite självförtroende :D

Har klippt mig, ska färga håret och har köpt mig lite nya kläder..(som en del av nya livet som rökfri)

Semesterplanerna med familjen är spikade och jag längtar så! Livet känns just nu väldigt bra ;)

Har börjat träna en del nu med.. har ju gått upp så mycket i vikt så fy :( Men den är redan på väg ner :) Som rökfri har man visst väldigt mycker mer energi... går mellan 0,5-1 mil om dagen nu.. :) Plus att ja tränar pilates hemma :) Bästa träningen ever för hela kroppen!! Synd bara att ja inte kom på de här under vintern.. haha.. så att man va redo för beachen i sommar liksom.. men icke icke.. ;) Får bli till nästa år de ;)

Om två dagar är de skolavslutning för mina 2 största barn.. :)Dom har handlat sig så fina avslutningskläder så.. Ska fira in sommarlovet med maränger, jordgubbar och glass i mängder!! Och dagen efter åker äldsta tösen bort i flera dagar för hon ska på scout-läger.. guuud vad spännande för henne och som hon längtar! Men ja är sådär fjantigt orolig för att hon ska vara ledsen på kvällen o längta hem efter lilla mamma.. haha! Äsch, hon kommer ha så kul att hon inte kommer ens hinna tänka på hemmet ;) *hoppas ja*

Nej, nu ska ja lägga lite barn och invänta mannen för att sen dra ut i skogen en sväng ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar